Tuesday, February 26, 2013

Kau Yang Layak

biar rasa perit ini menceritakan segala-gala..sering Tuhan uji diri dengan rasa sakit..apalah jika dibandingkan dengan segala nikmat yg telah Dia beri.. Aku coret lembaran maya ini, bukan untuk merungut tentang kehidupan yg Engkau kurniakan..Aku belajar menghargai apa yg dimiliki..berbanding insan lain yg banyak lagi ujian, pahit getir...ini lah mehnah dan tribulasi kehidupan...Ku pinjam masa beberapa saat ini untuk memanjat syukur melalui lidahku..Terima Kasih Allah.. (:

Kau yang layak wahai Allah..layak menerima segala pujian...semuanya untuk Mu..Jalan yg Kau tunjuk lebih baik daripada jalan yg aku ingin pilih..walaupun terasa sakit..lebih indah..cuma aku harap aku punya kesabaran dalam  menunggu masa yang sesuai..dan bersabar dengan apa sahaja yg ingin Kau tunjuki...bawalah aku ke mana saja Wahai Allah yg mengetahui segala-gala yg terbaik untuk hambaMu...

#ya beginilah kehidupan# ^^~

No comments:

Post a Comment