Saturday, March 9, 2013

simple tapi ini untuk kamu

Apa yang simple tu?

Sebenarnya, ini adalah sebuah lagu yang pernah saya cipta beberapa ketika dulu untuk buah hati yang juga sahabat yang juga pembakar semangat ^^,Banyak juga perkara yang dikongsi bersama,maka xhairanlah saya serba sedikit tahu kisah hidupnya...ya..dia banyak mengajar saya erti kejujuran..kepercayaan..kesetiaan..:)..jadi saya selalu mahu gembirakan dia..oleh sebab manusiakan banyak kelamahan..kadang2 kita xsedar kita membuat sesuatu yang tidak baik walaupun kita rasa ianya baik..sebabnya..xperasan bahawa matlamat kita telah menghalalkan cara..
oke pendekkan cerita..sebabkan semangat yg berkobar2..saya ciptakan lagu ini untuk dia..tp xbagi tahu dia pun..hehe..minta maaf ya lirik xbagus mana pun...moga mesej tu sampai..

* Hey gadis, dengar lagu ini,
ku coret untukmu 
buatmu dengarlah..


Kau senyum tersimpul malu,
bila mendekatimu
 seakan ada getar itu..

Namun kau cuba menafikan rasa,
sebenarnya itu cinta,
kau jatuh cinta..
c/o  Tapi ku tahu kau berduka
kerna masih ada calarnya
tapi tak mengapa

kernaku disini tetap ada,
ingin membuat kau tertawa
moga kau selalu bahagia
ulang *


lagu/lirik: dhiamso

No comments:

Post a Comment