Thursday, December 19, 2013

hobi baru

Ni cerita apa pulakkan…dah lama x coret sana dan coret sini..haha..welcome back to myself. Orang lain sibuk pasal isu itu isu ini.naik itu dan naik ini.kesah juga aku. Tapi nak dijadikan cerita dalam sibuk dengan isu2 negara tu. Aku pun menyibukkan diri dengan hobi baru.bukan apa..dah lama dah minat dengan benda ni..Cuma kali ni nak buat dia jadi hobi.

Hobi baru ni adalah jadi penulis lirik.macam tak boleh blah je kan hobi kau ni kan bro.haha..xdelah sebenarnye memanglah xde bakat.tapi orang cakap apa salah mencubakan..hobi tu boleh jadi minat yg lebih dalam suatu hari nanti(kes nak cuba motivate diri sendiri).

So sekarang nak la mencari-cari lubang mana yang ada. Nak cuba2 nasib juga bagi kt mana2 org yang bole kompos lagu.sebab nak kompos lagu yng ada kualiti tu mmg xbrapa byk kmahiran..kalau lah ada sifu yng nak ajar oke jugak kan..so buat lirik n melodi sikit..bagi dorang yang kompos susunan muzik tu.

Sebenarnya hobi nak tulis lirik ni bukanlah nak ape sangat.yela..ni medium aku pilih untuk berkongsi cerita.kali ni buatlah kelainan sikit dalam bentuk lagu. Ala..lirik tu semuanya berkisar tentang kehidupan je tentang pengalaman hidup sendiri dan cerita yang dikongsikan oleh teman.

So daripada buat kerja xberfaedah.aku rsa ini salah satu hobi yang boleh mengasah bakat yang tumpul jadi lebih tajam..haha..xpelah..biar bermula daripada zero dan tambah nilai sikit2 mana yang boleh celupkan..hehe..harap yang terbaca entry kali ni doa2 lahsekali..hehe.ntah xtaw nak tulis apa dah ni kan..banyak mengarut je nanti.


Okay,lastly, nasihat buat diri dan teman2 di luar,jaga diri hiasi peribadi.biar kita ni jahat.tapi jangan lupa Tuhan oke.bila ingat tuhan nanti lama2 kita akan tinggal yg jahat tu in shaa Allah..enjoy holiday.cuti2 Malaysia.

No comments:

Post a Comment