Tuesday, January 18, 2011

semoga aku merasa kemanisannya..

Assalamualaikum semua...
sebenarnya aku xde mood la kan malam ni..
dats why la aku tulis gak kt cini semata2 nak luahkan isi hati aku ne hah..
moga2 berhasil,,hehe...


pesal aku xde mood ek..kalu perempuan 2 mb la bab ade hari2 dia kan..
tapi aku ni masaklah lain,,,
masalahnya bila kita nak menegakkan yang betol ade je yg xpuas hati...tapi aku yakin kami berani kerana benaR(kerja aku n geng2 aku lani,cari penyakit)


bukan apa ni isu pasal solat la..nampak mmg hal kecik,,n aku xmo la perbesarkan hal ini..tapi alang dah macam jd besar ni aku coretkanlah kt cini sebagai pengajaran..bkn jaga tepi kain orang..tapi bab solat ni sory to says la geng kami ni amek port k...kami takot t turun plak bala..xpasal2 masuk berita..haha..


ini kes kesian la kat kawan aku ni...teeettttt!!!(dah xblh crita lebih2)
tapi lain pulak orang fhm..sian dia..tertekan...aku pun same ni..haish...
tapi aku yakin Allah 2 nak menguji keimanan dan kesabaran kami.iman kami..xberiman seorang hamba selagi dia tidak diuji(eseyh cam ustaz plak an..)


ujian ni amat berat bagi aku... mujur jgk la aku sedar ni ujian semata2..at least aku ingat kat Allah..ade hikmah ni(dalam hati ni;sabar,sabar,sabar) xcrita lagi kt geng aku..Insyallah lpas ni kot nak jmpa kengkawan..


tapi ni la sebenarnya nikmat dalam buat usaha dakwah.bukan untuk orang lain..tapi untuk perbaiki diri aku ni yg teramatlah jahil ne...hey, sabri ni baru sikit,,,kuat3..Nabi dulu lg teruk oke..!!


semoga akan terasa manisnya aku duduk dalam usaha iini,,bab kata sahabat aku tadi..xmo la bersedih,apa2 terjadi usaha dakwah ni tetap kami teruskan juga...doakan kami ;)

No comments:

Post a Comment