Wednesday, October 26, 2011

terjatuh..adooooiii..

Alhamdulillah..lama dah xmasuk teratak aku nih...hehehehe..ada srang labah2 sudah ni..haha...sibuk dengan dunia..akhirat jgn lupa..^^


uniknya perasaan yang Allah cipta ni...kan?
indahnya perasaan yang Allah bagi ni...kan?
hebatnya kuasa cinta bukan?
hebat lagi  Maha Pencipta.....!!
AllahuAkhbar!!!


falling..falling...falling....
hari ni Allah telah campakkan aku rasa berbunga2 dalam hati..
syukur lah pelbagai rasa yang telah Allah bagi aku rasa ni..cukup indah walaupun kadang perit..walaupun kadang amat indah.weehheeee...


cinta bagi aku macam sekuntum bunga mawar merah yang berduri lagi harum...
baunya harum...dilihat cantik...
tp kadang terleka dengan harum dan cantiknya sang mawar..neh!! terpegang duri..waduh2..sakit pok!!haha...


cinta,,
hari aku jatuh cinta..
bukan sengaja aku jatuh..cuma terjatuh..sory la awak....xsengaja..hahah(bikin galik)
apa2 pun...syukur dengan rasa cinta yg aku dpata hari ni...padulik la berbalas ka..ndak ka kan..hehe..syukur Allah bagi semula rasa cinta,,memumuk rasa kasih dan syng dalam hati aku ni..
dah lama aku x rasa macam ni

rasa mahu ambil berat pada seseorang..berkongsi suka duka...terima kasih..
beberapa tahun juga ego ni ak xdpat buang..syukur la...hari ni tewas juga ego aku..
terima kasih awak...terima kasih Ya Allah ^^


siapakah yang bertuah tu...aku hargai kehadirannya dalam hidup aku hari ini..walaupun kami berbeza..tp apa aku nak ckp aku sayang,aku cinta,aku kasih..aku bersyukur..semoga Allah memelihara rasa yang aku peroleh sekarang ni...


semoga dia sentiasa tahu aku selalu ada untuk dia..<3
Allah selalu ada untuk kita...
peace no war..
wa ilallikoq..maassalamah

No comments:

Post a Comment