Thursday, November 3, 2011

betul x ni wahai wanita..?heheh

Hati seorang perempuan ni macam mana eh?
lalu aku pon sibuk la ke sana ke mari.search sana sini..yela..mna la aku ade banyak pengalaman..lepasan SPM ja ni..wakaka..nak study pasal hati perempuan..sebab tiap hari asyik belajar  kenal diri sendiri..hehe..buang tebiat budak ni kan(aku la)haha.tapi wajib la aku study pasal hati perempuan..^^

ni kes angau ni.adododododoi..layan ja..akibat teramat gembira(walau kadang2 sedih)..tapi jujur aku suka perasaan ini..mula la hati ni berbunga2..wahahaha..pandai pulak nak ambil berat kat perempuan(diaygspesel)hehe..ehem3..camni pulakkan hati wanita..tapi banyak yang xtahu..selama ini aku fikir lelaki perlu melakukan sesuatu perkara yang besar untuk perempuan untuk dorang..ah..lawak aku ni..salah langsung...ala..perempuan ni detail sangat kan..so perkara kecil 2 yg aku harus ambil berat tanpa dia perlu ingatkan aku..

okelah kita serius sikit bole?ehem3..okei..

 Sebenarnya hati seorang perempuan terlalu lembut dan mudah tersentuh. buatlah apa saja yang mampu membuat dia rasa istimewa. katalah apa saja yang mampu membuat hatinya berbunga bunga, sekelip mata dia mampu menjadi milik seorang jejaka.
dari pandangan mata yang dalam maksudnya. dari senyuman yang paling manis pernah engkau berikan, dia pasti mula terbayang dan terfikir maksud tersirat di sebalik segala perlakuan.
ambil berat. bertanya khabar. berkongsi cerita. mula bertanya tentang dirinya. masalahnya. kesihatannya. dari perbualan biasa menjadi lebih bermakna. dari seminit di telefon kepada berjam lamanya. dari satu sms menjadi dua puluh empat jam sehari. dari awak saya kepada sayang baby.
jiwa seorang wanita amat lembut. sekeras keras wanita pun tetap akan cair dengan seorang lelaki. tak kisah lah sekasar mana perilakunya. sekeras mana tindakannya. hati dan jiwanya tetap seorang wanita.

jadi x kira lah siapa dia..hati diorang ni memang sama..hmmm..macam tu pulakan...kena study lebih lagi ni..betul ke x tu?kalu x betul bagitau okei..^^
...happyreading....

No comments:

Post a Comment